h1

Frost med macro

2014/01/13

Väldigt länge har jag funderat på att köpa ny lins till mobilkameran. Jag har blivit så dålig på att använda stora kameran. Telefonen har man ändå alltid med sig, så det har varit mest den jag har använt sista halvåret.

Hur som helst, varje gång jag funderat på att köpa, så har jag struntat i det. Det var tydligen något som Fredrik snappat upp, så i julas låg det ett en lins i ett av paketen. Eller två egentligen. Kombinerat vidvinkel- och macro. De båda levde upp långt över mina förväntningar!

Kommentera

